نقد فیلم THE WALE
روش های موثربرای چاقی
نکاتی درباره برنامه JROTC در مدارس دولتی آمریکا
کودکان چه چیزی را از پدر و مادرخود به ارث می برند؟
مثال هایی از بازخورد همسالان منفی
برخی از مزایای ازدواج زودهنگام
دوشنبه ۰۲ مرداد ۰۲

نکاتی درباره برنامه JROTC در مدارس دولتی آمریکا

 

در اینجا تاریخچه مدارس دولتی را بررسی و ضمن توضیح انواع مختلف آن ها ، در مورد مزایای آن ها بحث خواهم کرد.

آموزش نیروهای ذخیره جوان یا JROTC

من از خواندن این داستان در نیویورک تایمز در مورد سو استفاده در یک برنامه JROTC ارتش ناامید شدم. چرا؟ چون من همیشه به برنامه موجود در بیش از ۱۷۰۰ دبیرستان دولتی و خصوصی بسیار فکر کرده ام. من بیشتر این را تکذیب می کنم که دختر بزرگم در برنامه ROTC در کالج شرکت کرده بود. بنابراین، من اول از همه می دانم که این برنامه در بیشتر موارد برای جوانان بسیار مفید است.

چیست؟

کنگره گروه آموزش افسران ذخیره JROTC یا جونیور را در سال ۱۹۱۶ تاسیس کرد. هر شاخه از خدمات برنامه JROTC متمایز خود را دارد. با این حال، همه آن ها ماموریت دوستانه ای دارند تا به جوانان انگیزه دهند که شهروندان بهتری باشند.

برخی افراد فکر می کنند که JROTC یک برنامه جذب نیرو برای ارتش است. اما این طور نیست. در واقع، بیشتر شرکت کنندگان JROTC پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به ارتش نمی پیوندند. همچنین آن ها ملزم به انجام این کار نیستند. از سوی دیگر، برنامه های ROTC سطح کالج از شرکت کنندگان خود می خواهند که پس

از فارغ التحصیلی از کالج برای یک تور وظیفه ثبت نام کنند. به بیان ساده، هدف JROTC توسعه مهارت های رهبری در شرکت کنندگانش است.

نیروی هوایی JROTC

حدود ۸۷۰ واحد AFJROTC با بیش از ۱۲۵،۰۰۰ دانشجوی افسری در دبیرستان های سراسر ایالات متحده و مدارس وابسته به وزارت دفاع منتخب در اروپا، اقیانوس آرام، پورتوریکو، و گوام وجود دارد.

برنامه جامع جهاددانشگاهی نیروی هوایی به دنبال توسعه مهارت های علمی، اعتماد به نفس و مهارت های رهبری است تا جوانان را به رهبرانی که جامعه به آن ها نیاز دارد، مجهز کند. بیش از ۱۲۵،۰۰۰ دانش آموز دبیرستانی در ۸۷۰ مدرسه در سراسر جهان در برنامه نیروی هوایی فعال هستند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد برنامه JROTC نیروی هوایی، آکادمی پرواز تابستانی آن است. این برنامه 8 هفته ای، امکان دریافت گواهی نامه خلبانی خصوصی را فراهم می کند. در زمانی که خطوط هوایی به خلبان نیاز دارند، این شروع محکمی برای یک شغل سودآور و رضایت بخش است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.