نقد فیلم THE WALE
روش های موثربرای چاقی
نکاتی درباره برنامه JROTC در مدارس دولتی آمریکا
کودکان چه چیزی را از پدر و مادرخود به ارث می برند؟
مثال هایی از بازخورد همسالان منفی
برخی از مزایای ازدواج زودهنگام
دوشنبه ۰۲ مرداد ۰۲

برخی از مزایای ازدواج زودهنگام

۱- امیدوارم زودتر بچه دار شوید

مشکلات باروری در سال های اخیر افزایش یافته است. به طور کلی، باروری هم برای مردان و هم برای زنان با افزایش سن کاهش می یابد. اما برای زوج هایی که مایل به بچه دار شدن و تشکیل خانواده هستند، این احتمال در سنین ۲۰ و ۳۰ سالگی بیشتر است.

این بدان معنا نیست که شما نمی توانید در سنین ۴۰ سالگی و بالاتر بچه دار شوید، بلکه این احتمال وجود دارد که از نظر پزشکی لاغرتر شوید. با این حال، هنوز هم می توان در سنین ۴۰ سالگی بدون هیچ عارضه ای بچه سالمی داشت.اینجا یخوانید.

بهتر است خانواده ای تشکیل دهید که تمام پارامترهای زیستی به نفع شما باشد.

۲. درک شما گسترش می یابد این امر بر شغل شما تاثیر مثبت می گذارد

تجربیاتی که از ازدواج به دست می آورید به گسترش درک شما از نحوه عملکرد زندگی کمک می کند. این امر بر شغل شما تاثیر مثبت می گذارد و سهوا رابطه شما را با افراد و خانواده ها نیز بهبود می بخشد.

خانواده همه چیز است. ما از یک خانواده می آییم و یک خانواده را هم بزرگ می کنیم. ازدواج به شما این امکان را می دهد که خانواده را بزرگ کنید و دانش خوبی از زندگی داشته باشید. شما از مدرسه ای به نام زندگی فارغ التحصیل نمی شوید. ازدواج زودهنگام به شما این فرصت را می دهد که زندگی را زود درک کنید.

۳ - با خانواده خود رشد می کنید(درس می آموزید)

به دلایل اقتصادی یا هر دلیل نامربوط دیگر ازدواج نکنید.

در عوض به این دلیل ازدواج کنید که فردی که با او ازدواج می کنید را می شناسید و دوست دارید. با این کار می توانید با خانواده خود رشد کنید.

برخی از افراد احساس می کنند که در امور خانه خود عقب مانده اند، مورد استفاده قرار می گیرند یا دخالتی ندارند زیرا همسران آن ها از نظر شغلی بسیار جلوتر از آن ها هستند.

شما می توانید با همسر خود بدون توجه به نقاط عطف شغلی او رشد کنید.اینجا توضیح داده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.