نقد فیلم THE WALE
روش های موثربرای چاقی
نکاتی درباره برنامه JROTC در مدارس دولتی آمریکا
کودکان چه چیزی را از پدر و مادرخود به ارث می برند؟
مثال هایی از بازخورد همسالان منفی
برخی از مزایای ازدواج زودهنگام
یکشنبه ۱۸ تیر ۰۲

مثال هایی از بازخورد همسالان منفی

1- اشتباه کردن در کار

من متوجه شده ام که شما با این نرم افزار جدیدی که ما شروع به استفاده از آن کردیم در حال دست و پنجه نرم کردن هستید.

2- عدم رسیدن به هدف

من متوجه شده ام که شما در این ماه یا ماه قبل به هدف خود نرسیده اید. آیا مانعی وجود دارد که شما را عقب نگه دارد و آیا می خواهید در مورد آن صحبت کنید؟

3- حواس پرت بودن

هی، می بینم که اخیرا نتوانسته اید تمرکز کنید. آیا چیزی خارج از کار شما را اذیت می کند؟ اگر می خواهید در این مورد صحبت کنید، من برای شما اینجا هستم.کلاسهای حسابداری

4- مهارت های ارتباطی gt؛ فوت و فن

 فکر می کنم ایده های خوبی دارید، اما باید در طول جلسات قاطع تر باشید تا ایده های خود را به گوش دیگران برسانید.

هم کاری: شما کارمند بزرگی هستید و تمام وظایف خود را به خوبی انجام می دهید، اما فکر می کنم نباید از درخواست کمک در صورت نیاز بترسید. ما یک تیم هستیم و اینجا هستیم تا به یکدیگر کمک کنیم و هم کاری کنیم.

5- مدیریت خرد

من از تلاش شما برای کمک به من قدردانی می کنم، اما احساس فشار می کنم. من ترجیح می دهم سعی کنم کارها را به روش خودم انجام دهم و سپس وقتی کارم را تمام می کنم، می توانید بازخورد بیشتری در مورد آنچه که باید بهبود یابد به من بدهید.

6- مشکلات شخصی

من متوجه شده ام که این روزها کمی خسته و عصبی هستید. فکر می کنم نگرانی های شخصی شما ممکن است بر بهره وری شما در محل کار تاثیر بگذارد. لطفا به من بگویید آیا کاری هست که بتوانم برای کمک و حمایت از شما انجام دهم.

رضایت مشتری: شما پشتیبانی عالی از مشتری ارائه می دهید. با این حال، به نظر می رسد که در رسیدگی به مشتریان مشتاق مردد هستید. می دانم که این خوشایند نیست، اما بخشی از کار ماست. اگر بتوانید با نگرش مثبت از پس این شرایط برآیید و ببینید که چگونه پیش می رود، از آن قدردانی می کنم.

7- شکایت از طرف کس دیگری

https://sariasan.com/featured/windows-11-full-free-lessons/

وقتی صحبت از شکایت و انتقاد می شود که کسی در مورد همکارتان می گوید، دو بار فکر کنید. آیا چیزی هست که آن ها بتوانند از آن انتقاد یاد بگیرند؟ آیا راهی برای استفاده از آن برای پیشرفت شخصی وجود دارد؟ اگر چنین است، سعی کنید نظر خود را تکرار کنید تا خیلی تند به نظر نرسد، یا از تکنیک ساندویچ فیدبک برای گفتن آن به همکارتان استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.